Thursday, January 14

Cerita Pindah

Pagi tadi datang patisen kat tempat lama dah dicabut. ye kami kena susun balik kedudukan unit kami sebab ada org baru mau masuk ke tempat kami duk sekarang. untuk memuatkan 2 org lagi kami terpaksa susun kedudukan kami semula. dulu kami bermaharajalela duk kat tempat ni. sekarang dah tak bleh sebab separuh akan ada org lain guna nanti.

Lepas sarapan pagi tadi kami ramai2 mula kemas tempat masing2. saya kena pindah tempat. view depan n belakang sudah lain. kali ni duk diapit 2 org jejaka yang tak baper nak ensem ni. hahaha.. dah namanya saya sorang pegawai pompuan kat sini kan. duk mana pun still diapit2. huhu.. tapi dulu saya duk ujung. so tak der aa diapit. sekarang terpaksa lah bersesak dan diapit ngan 2 jejaka tak baper nak ensem ni.

Sebab saya tau saya susah nak terima perubahan mendadak so saya susun workstation saya sebijik cam kat tempat lama. sekarang yang beza just kedudukan tong sampah, jalan kuar ngan view depan belakang je. lain sama sebijik cam tempat lama. so w/pun dah dekat 5 jam saya kat tempat baru still rasa sama cam duk tempat lama gak. hehe.. cuma kadang2 mata terganggu dengan view kat depan sebab view lain. dulu view saya workstation hairul dan nampak jam kat dinding. sekarang view saya kalau pandang depan adalah penjuru dinding dan pc adie. hehe..

Workstation saya yang sama sebijik dengan workstation lama. jangan tengok semak2 tu sebab saya memang penyemak orgnya. hahaha.. tapi semak2 pun saya tau mana saya simpan dokumen2 saya tau. tak der aa kelam kabut carik kalau bos mintak. huhu..

Tengah baca blog D kat website era. best gak sekali2 pindah randah kan. lelagi ada org tolong pindah kan. saya jadik mandur je. huhu..

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker