Sunday, January 17

Control

Tetiba rasa berdebar2 plak nak sambut birthday sendiri. hehe.. lagi 3 hari my birthday. saya dah beli dah adiah untuk diri sendiri. wah sonoknya. tak sabar nak dapat adiah. hehe.. debar2 sebab nak dapat adiah kot. eeeee.. tak sabo..

Selalunya tiap2 kali birthday saya akan buat sesuatu yang lain untuk ingat tiap2 tahun punya birthday. kalau dah tak der benda sangat nak buat saya akan potong rambut masa birthday saya macam tahun lepas. saya memang potong rambut setahun sekali je. sekarang dah setahun rambut saya dah panjang balik. khamis ni cukup aa setahun saya tak potong rambut.

Tahun ni nak potong ke tak? sayang plak. saya suka rambut panjang tapi tak bleh nak simpan panjang coz akan terkeluar dari tudung plak nanti. saya memang tak sanggul or ikat ekor kuda or buat apa2 kat rambut saya kalau dalam tudung coz saya sangat sayang ngan rambut saya. kang dia rosak. hehe..

Tahun ni dah ada benda yang saya buat untuk ingat birthday saya. so saya ingat saya tak potong kot rambut saya masa birthday tahun ni. may be potong lambat sket la kot. tunggu terkeluar dari tudung baru saya potong.

Ada siapa nak sambut birthday ngan saya tak? banjer makan kek ke? hehe.. oh! saya lupa. saya dah jumpa kawan baik satu kelas ngan saya masa darjah 1 dulu yang birthday dia sama ngan birthday saya. jumpa dalam facebook. tapi dia tak accept saya lagi. harap2 dia akan accept saya sebelum birthday kitaorg. dulu masa sekolah2 kitaorg selalu wish antara 1 sama lain masa birthday kitaorg. dulu masa kecik2 mana nak ada kasi2 adiah. just wish je. itu pun dah buat kami sonok. :)

Sebenarnya ada 2 org yang sama birthday ngan saya masa sekolah dulu. sorang lagi lelaki. lama dah tak jumpa dia pun. mana duk pun tak tau. tapi sebab dia lelaki saya tak der aa wish birthday kat dia. saya dulu mana kawan ngan lelaki. kawan2 masa sekolah semua pompuan je. so saya tak penah pun wish birthday mamat tu. kalau terjumpa teringin gak nak wish birthday dia tahun ni. hehe.. tetiba kan ;p



p/s : Happy Birthday to hot mama 2 b, my luvely friend ALYA. ramai sangat yang wish dalam facebook ko. so aku wish kat sini la. special sket. tq for in advance birthday wishes tu. aku pun doakan ko selamat dan bahagia sentiasa. jadik isteri n mama yang baik untuk lil girl 2 be. hehe..

2 comments:

Cuyek said...

Huhu...bagus gak idea ko beli hadiah utk diri sendiri. Aku pun nak buat gak le. Tahun ni xleh nak spend bnyk2 utk celebrate besday coz harus simpan duit utk bsalin. By end of this year aku harap rumah Dr. Azim tu akan dikosongkan coz semua anak2 dara yg menyewa rumah tu dah bpindah mengikut suami...tmasukla ko...hehe. ALL THE BEST.

crisda79 said...

ko akan dapat adiah tahun ni. tu dalam perut tu insyallah dah tak sabo nak kuar tu. tu kira adiah untuk diri sendiri gak tu. insyallah aku akan pastikan umah dr azim kosong by end of this year. amin..
;))


p/s : apa2 perkembangan ko nanti mintak jas maklumkan kat aku eh. tak sabo mau jadik aunty ni. huhu..

Lilypie Next Birthday Ticker