Friday, May 21

Jacob's Walk of Life


Borak2 ngan wawa. dia ajak saya gi Jacob's Walk of Life ni. tahun lepas wawa dah gi ngan kemal. tahun ni dia nak ajak kawan2 dia plak. saya ok je kalau ada geng. kalau sorang2 maleh jugak. jalan je pun kan. bleh tgk keindahan hutan frim tu. saya cakap ngan wawa kalau dia pregnant pun bleh join jugak coz jalan je. tak tau aa plak kalau kemal tak kasi kan or dia punya morning sickness teruk tu payah aa sket huhu..

Aritu ina, wawa ngan y pi redah hutan frim langsung tak ajak saya. saya penah aa gi sana tapi masa tu pi interview. gigih naik komuter ni gi sana. turun stesen mana tah lupa pastu naik teksi masuk dalam. sib baik tak dapat. kalau dapat pueh plak pikir mau gi keje cam ner kan. tak sangka plak frim tu betoi2 utan huhu..

Bukak sini ada maklumat2 tentang aktiviti ni. sapa2 mau join jugak dialu2 kan

Tarikh : 25 July 2010 (Ahad)
Tempat : FRIM, Kepong
Masa : registration dari kul 6.00 am - 7.30 am

Jom aa korang. kot2 bleh jumpa fafau ngan FBI ke kan. diorg kan duta jacob ni huhu..

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker