Friday, May 14

Kek Untuk Ain

Ingat lagi tak entry ni? citer dah berkurun gak ni. maleh no mau apdet kat sini. tak tau naper. malam ni masukkan jugak. kalau tak memang sampai ke sudah la tak kan masuk citer ni. ni citer kek ain. last saya balik aritu ain mintak saya belikan kek. tu pun sebab saya tunjukkan dia gambar cuppies kat laptop saya. nak balik dia pesan weii hahaha.. so ni saya belikan la untuk dia.

kek macam biasa dari kak pnut.

Kali ni saya order kek perisa coklat plak.

Ain tak sabar nak makan kek huhu..

Ini ain punyer..

dah comot. org nak ambek gambar. dia sibuk nak makan hehehe..

Ni hari lain. tgk tu beriyer2 dia makan hehe..

Haa.. kau sampai terkangkang2 hahaha..

Oklah tu je. taip blog ngan gambar ngan caption je. senang beno apdet sekarang kan hehe.. janji apdet kan. dari ala2 org ilang passwd je ;p

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker