Wednesday, May 26

Sebis Kete

Pagi tadi pi sebis kete kat perodua. first time bawak kete baru pi perodua bangi. masa first sebis aritu bantai kat putrajaya punya je sebab maleh nak pi jauh2. sekarang ni rajin pi jauh sebab rasa sebis kat putrajaya agak mahai. sampai parking kete, ambek buku sebis then masuk. saya tunjukkan buku sebis saya kat budak kat konter tu then..

budak perodua : kete baru ke kak?

saya : tak der aa baru sangat (dalam hati duk pikir cam ner aa ngan tengok buku sebis je mamat ni bleh tau kete saya kete baru)

budak perodua : kete lama mana kak?

saya : ada.. eh kenal ke?

budak perodua : kenal la. akak kan selalu datang sini..

Hahaha.. sakit perut saya gelak. ingatkan budak tu ada power ke apa bleh tau dari tgk buku je kete customer baru ke lama. rupanya dia cam saya. sebelum ni dalam 3 tahun gak saya ulang alik ke situ sebab sebis kete adik. tak sangka budak tu kenal saya. terharu akak dik huhu..

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker