Wednesday, November 24

Sebab Tak Apdet

Puh.. puh... penuh abuk dah ni. ok dah clear hehe.. lama kan tak apdet. payah nak apdet sebab internet kat opis bengong2 sket. jap2 kang boleh. jap2 kang sampai 2 hari dia tak ok. w/pun banyak citer nak kongsi tapi sebab internet bengong2 terus tadek mood mau apdet.

Naper tak apdet kat umah? ok saya nak citer satu benda. lebih 2 bulan saya susah nak tido. yer sangat susah. terkebil2 je mata bila malam. kadang2 tu langsung tak bleh nak tido. sakit ni mula masa saya demam sampai sebulan aritu. pastu berlanjutan lah sampai lebih 2 bulan. gigih betoi saya menahan kan. maleh jumpa doktor punya pasal.

Eh nak citer apa tadi. dah terpanjang plak citer pasal tak tido malam. alhamdulilah seminggu 2 ni penyakit tu dah ilang dan makin baik. oleh itu saya giler tido sekarang. malam paling lewat kul 10 dah lena. kalau tak tu kul 9 saya dah mula baring. memula bleh tido aritu bangun tido pagi rasa nak nangis je. akhirnya saya bleh gak tido. so sebab tu saya maleh mau bukak internet malam2 sekarang. sebab saya giler tido. sangat seronok sebab dah boleh tido. harap2 penyakit tak bleh tido tu tak datang dah :)

2 comments:

syntheare said...

patut la ko sonyap jer....apa lagi..sila la hupdate benda2 ko buat kt sana.

crisda79 said...

dah mula apdet ni. dah bleh apdet ni laju je aku apdet kang hehe..

Lilypie Next Birthday Ticker