Friday, May 20

NKTM

Jap lagi mau tengok Nur Kasih The Movie ni. tayangan kul 10.10pm ni nanti. tengok sama niza n anak2 nya. tah naper tetiba excited mau tengok citer ni. padahal bukan tengok pun masa series dia dulu. org cakap best kan. kena la tengok setakat mana bestnya. tah2 org cakap je best tapi saya tengok tak best ke kan. tapi citer khabir bhatia mana yang tak best. betoi tak? saya suka Sepi sangat2. from kabir jugak. so maybe betoi citer ni best kot. so kita try layan huhu..

Tapi bila baca banyak2 review kat beberapa blog semua suggest bawak tisu. sebab citernya sedih amat. wah macam menakutkan plak. sedih sangat ke citernya? so saya kena bawak tisu ke tak ni? tak per. saya bawak shawl je. kalau sedih sangat nanti bleh lap2 ngan shawl je hehehe.. oklah mau siap2. jap lagi lagi mau nonton. eh! dah macam nak tengok citer indon plak huhu.. nanti rajin saya review eh. kalau maleh takder la ;p


No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker