Tuesday, July 10

Sally Wedding

Sabtu 7/7/2012 sahabat saya sally selamat menjadi isteri orang dengan err.. tak tau baper kali lafaz sebab saya tak gi dia nikah hehe.. saya memula maleh nak gi kenduri ni sebab jauh pastu saya baru lagi balik dari kampung 4 hari sebelumnya. tapi kenangkan dia dah beriyer2 mengajak saya pun terpaksa la 'bergolak bergadai' gak datang huhu.. majlis dia buat kat umah kakak dia kat bandar jerantut. saya bertolak dari putrajaya kul 9.30 pagi camtu sebab plan sampai terus ke kenduri je. dalam 12.30 cam tu sampai umah pengantin. duk dalam 1/2 jam pengantin sampai. ambek2 gambar, teman adik saya makan terus balik. maleh mau lama2.
Sally diapit oleh anak sedara dia. majlisnya simple tapi meriah maklumlah ni majlis kawen terakhir untuk anak-anak pak ismail ni hehe..

Untuk sally n husband selamat pengantin baru. semoga kekal hingga ke akhir hayat dan bahagia selamanya amin..

No comments: