Wednesday, November 5

Award Lagi..

Wah award bertubi2 ni. tq aa kat elcy sebab kongsi award lagi kat saya. kalau dapat award kita kena kasi ucapan kan so saya nak kasi aa sket ucapan TQVM kat korang, korang, n korang semua yang rajin menjenguk blog saya sepanjang saya berblog ni. tak der yang best pun blog ni. tapi dah jadik addict plak kat tuan punya blog ni. kalau sehari tak update tak senang duduk. huhu.. mempekenalkan inilah KEKASIH baru saya. hehe..

Saya dapat award Brilliant Weblog Award
Brilliant Weblog is a prize given to sites and blogs that are smart and brilliant both in their content and their design. The purpose of the prize is to promote as many blogs as possible in the blogsphere.

Here are the rules to follow:

1) Put the logo on your blog.
2) Add a link to the person who awarded you.
3) Nominate at least 7 other blogs.
4) Add links to those blogs on yours.
5) Leave a message for your nominees on their blogs.

Satu lagi award adalah Coolest Blog Award

Bab2 ada syarat ni yang maleh ni. oklah saya kongsi dengan dee, dieda, izman n garam. nak leave message tu saya maleh. so pandai2 korang aa ek.

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker