Monday, March 3

Kursus

Hari sabtu dan ahad aritu saya pergi berkursus. syoik jugak daripada tak buat apa2 kat umah. sesat larat saya mencari tempatnya. sejam lebih baru saya jumpa tempatnya. patah semangat dah. ingat nak balik je. nasib baik ada yang beri semangat. akhirnya saya jumpa tempatnya.

kursus tu 13 jam dengan 11 kertas. kebanyakkannya tidak membuatkan saya mengantuk. hebat jugak saya. niat baik agaknya. tuhan tu tolong lah. huhu..banyak gak ilmu saya dapat. kebanyakkannya saya dah tau sebab semuanya basic2 saja. kira macam ulangkaji lah. seronok belajar benda yang kita dah tau kan.

contoh2 yang penceramah beri pula kebanyakkannya saya dah tahu kesudahan ceritanya. malah sudah boleh diagak akan dibuat contoh oleh mereka. oleh itu saya dahulu ketawa dari orang lain. hehe..itulah untungnya orang suka membaca macam ni saya kot. kekadang tu rasa benda tu sudah terlalu lama bagi saya rupa2nya masih ada orang tidak tahu. rasa kesian pulak. huhu..

Nota Tangan Kanan : Apabila dapat sijil kursus nanti saya akan update semula kat sini k.

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker