Monday, March 17

PRU 12

Ehem..

Baru arini ada mood nak menulis. tu pun lepas adik bertanya bila nak update blog pasal PRU. nak tengok gambar2 PRU di kawasan rumah saya katanya. orang dah abeh citer pasal PRU saya baru nak mula. tapi kehangatannya masih terasa tau sampai arini. bila nak sejuk pun tah la. makin hangat plak rasanya. oppss..tett..!! haha..

kat bawah ni beberapa gambar waktu kempen pilihanraya di hadapan rumah saya. sangat banyak poster kerana jalan di hadapan rumah saya adalah jalan utama ke tempat pengundian. dari rumah saya 3 minit je dah sampai pusat pengundian. tapi kali ni saya rasa posternya kurang lah. tahun 2004 lagi meriah. sampai tak nampak dah jalan kat depan umah saya tu.

Silalah menjamu mata yerr..









Rumah Saya Di Sebalik Poster PRU 12

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker