Tuesday, September 23

Jam Sardin

Semalam saya pi shah alam. pi antar 1 lagi IP. borak punya borak ngan PUU sedar2 dah pukul 4.50 ptg. alamak! abeh la jam nak balik putrajaya. kelam kabut saya balik. sampai kat atas fly over nak masuk highway elite jam. nasib baik ada abang trafik jaga. so lancar sket la. saya pandang kiri kanan banyak nyer kete. lupa nak ambek gambar. dah tak nampak jalan dah. nampak kete je.

First time ni balik keje tempuh jam. tak der aa jam sangat sebenarnya. kete tak gerak coz traffic light je. kalau tak der traffic light rasanya tak der aa jam pun. maklum aa duk kat putrajaya. balik pun tak lalu jalan utama. balik ikut jalan2 tikus bak kata yatt dalam roda bersama proton aritu. Dulu masa duk kl pi keje jalan kaki. langsung tak tau pasal jam2 ni n masa tu tak reti lagi bawak kete. lagi aa jakun pasal jam. haha..

Kalau rasa jam pun masa nak naik tren je. tu bukan jam. tu sardin. dulu saya penah keje as cashier kat klcc. mula2 keje dulu kalau kena masuk keje kul 8 tak der nyer dapat naik tren pertama. sure tren2 ke3 or ke4 baru aa dapat naik. masa memula konon2 nyer takut aa nak rebut2. bila dah keje sebulan taring sudah tumbuh. mentang2 badan kecik kan. menyelinap je celah2 org. nak gak naik tren pertama tu. sudahnyer muka hampir penyek depan pintu tren tu. haha.. sabar2 2 station je nak sampai klcc (saya naik tren kat damai turun kat klcc). bila pintu terbukak je kat ampang park org akan nampak saya dulu. rasa glamer plak orang serbu2. haha..

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker