Friday, September 12

Rupa-rupanya..

Subuh tadi bangun dalam kul 3.45 pagi. konon2 nyer beramal ibadat la. maklum aa bulan2 puasa ni. bangun2 dengar bunyi hujan. oo hujan patut aa agak sejuk. semalam balik terawih panas. so saya tidur tak pakai selimut pun. just pakai stoking. selalu pun yang sejuk kaki saya je. badan sejuk bleh tahan lagi. tapi kalau kaki sejuk alamat tak bangun aa esoknya. kaki saya kejang. sakitnyer tuhan je tahu. Tak der la lebat pun hujan nyer. bunyi pun slow je.

Pagi tadi bukak pintu je huh! kete saya dalam garaj basah. selalu kalau sampai kete dalam garaj dah basah tu namanya hujan lebat. jalan memang basah la. saya nampak abang kat depan umah siram air kat kete dia yang jugak dalam garaj. ni memang ujan lebat ni. lepas panas enjin saya jalan. tiba2 saya nampak khemah dekat tadika kat area umah saya tu terbongkang. dah keluar dari pagar n sket lagi nak masuk parit. ribut ke apa malam tadi ni.

Lalu plak kat pasar ramadan kat area umah saya tu. wah! abeh ni semua payung2 n meja2 tunggang terbalik. sah! memang semalam ada ujan yang lebat dan angin yang kuat. tapi.. cam ner saya bleh tak sedar ek? tidur mati betoi aa saya ni. ni memang kalau bom jatuh pun tak sedar ni. haha..

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker