Wednesday, October 29

Raya @ Strata

Saya tak tau naper saya maleh no nak masukkan citer ni semalam. duk pegi mengarut2 plak kan semalam. tak per aa kan. at least saya masukkan gak citer ni. semalam seksyen saya buat jamuan raya. dengarnya jamuan tu termasuk perpisahan ngan bos lama, meraikan bos baru, meraikan birthday en. bos baru, azri, nurul & hajar serta of coz aa jamuan raya. ni kira 4 majlis dalam 1 aa ni. bagus aa. save budjet sket. tapi bos lama ngan bos baru tak nampak batang idung pun. hajar plak cuti lagi so jadik aa majlis semalam jamuan raya ngan sambut birthday azri & nurul je.

Ini aa kek untuk birthday boy ngan girl semalam. siap ada nama lagi tu. sedap keknya. saya rasa sesudu je. kata tak makan kek kan. rasa sket kira ok aa tu. tak aa kempunan plak nanti kan. tak bleh masuk aa. geli2 tekak ni kalau makan banyak2. haha..


Tu dia birthday boy n girl tengah bersungguh2 meniup lilin. tak yah tiup kuat2 pun. tak sempat tiup dah padam. haha.. angin kuat sangat kat luar tu.




Ini antara hidangan jamuan semalam. macam biasa aa hidangan2 wajib jamuan ari raya aa. rendang, lemang, sate n nasik impit serta kuih raya. tapi semalam ada soto n bihun sup serta nasik tomato kot (saya ni selalu konfius nama nasik2 ni). saya yang simpan perut ni kononnya nak makan banyak la. yang ado. makan sket je dah tak bleh masuk.



Yang bleh masuk banyak sate je. saya kan antu sate. 10 cucuk bleh abeh sekali hadap je. tapi kalau selalu2 bosan gak. maklum aa bulan2 raya ni kan. pi mana2 pun ada sate.



Dan aktiviti wajib cam biasa aa kan. bergambar gambaran. tak pueh2 bergambar betoi aa. arini last syawal. tapi esok lusa still ada jamuan raya lagi. org ajak makan kita kena pegi. rezeki jangan ditolak kan. huhu..

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker