Monday, June 1

Big Apple Donut

Baru 5 minit tadi pusing2 kerusi sambil2 mengenang nasib diri hak hak.. nasib aa sangat. saya duk perati big apple punya pamplet yang saya sengaja gantung kat tepi meja saya. tetiba terasa petang ni nak singgah alamanda nak beli big apple. tapi duk teringat kat umah banyak makanan n saya kena berjimat so dengan sedih hati terpaksa cancel. huuu.. sedey.. tetiba..

jeng..





jeng..





jeng..





Terdengar dgr org panggil nama n cakap "meh aaa makan donut ni.." terus jenguk kepala kat luar. wah! big apple. syiok2!! *sambil jalan lonjak2 haha..

Tq pn. alya. ko cam tau2 je aku ngidam ek. haha.. saya tanya untuk apa donut ni? katanya sajer nak banjer. alhamdulilah. murah rezeki ko..! lain kali banjer lagi ek. huhu..

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker