Monday, June 29

Membantu Yang Memerlukan

Dapat ini dari email. mungkin dengan vote kita, kita dapat menyelamatkan nyawa orang lain. hari ni hari orang. mungkin esok lusa hari kita plak. so tak salah membantu kan. niat je kerana allah kalau was2..:)

Salam,
Pesanan saya dapat dari kenalan saya.....

TERKILAN DAN SEDIH dengan sesetengah sikap orang melayu, orang islam. Selama 3 minggu kami di blog penulisan2u yang mengikuti dan mewakili satu program kebajikan dari Digi, Kami mewakili MAJLIS KANSER NASIONAL ( MAKNA ) & UKM Medical Centre (PPUKM) untuk membantu pesakit-pesakit kanser mendapat rawatan sewajarnya dan juga dalam penyelidikan tentang kanser. Tidak Ramai orang melayu yang Sapport, Penilaian kami selama 3 minggu. Digi memperuntukan Rm150,000 untuk didermakan kepada pelbagai organisasi kebajikan. Kami tidak ingin satu sen pun wang ringgit anda. Kami hanya mahu Vote (UNDIAN ANDA). Dengan hanya 1 VOTE, Pihak Digi akan Menderma Rm5 kepada MAJLIS KANSER NASIONAL. Kalaulah 1000 yang vote, kita berjaya kumpul Rm5000 untuk MAKNA. Vote di http://kanser.penulisan2u.net

1 comment:

Penulisan2u said...

TERIMA KASIH KEPADA SEMUA YANG VOTE bagi membantu Pesakit Kanser dan Majlis Kanser Nasional. Penulisan mewakili Majlis Kanser Nasional ( MAKNA ) dalam PROGRAM KEBAJIKAN anjuran DiGi Telecommunications Sdn. Bhd. Jumlah terkumpul keseluruhan tabung MAKNA melalui program ini ialah sebanyak RM17,135 dan penulisan2u mencatat punggutan sebanyak RM3,040. Terima kasih sekali lagi kepada semua yang mengundi. tanpa sokongan anda, program kebajikan ini tidak akan berjaya.

Terima kasih bersama-sama membantu

Lilypie Next Birthday Ticker