Thursday, June 18

Tanda Seru!

Adeh! patutnya saya tulis entry esok. tapi tak tau naper nak kena tulis arini plak. korang jaga diri tak sepanjang beberapa jam saya tak der ni? haha.. kalau jadik apa2 ada aku kesah? cak.. cak.. cak.. hihihi..

Sekarang agak maju. tajuk entry pakai tanda bacaan sajer. kalau tak paham bukak kamus dewan dan baca! semalam baru saya ingat yang simbol2 dalam ayat2 bahasa melayu tu namanya tanda bacaan. ramai yang prihatin ngan soalan saya. sampai antar msg pada suami untuk tanya jawapan. huhu.. orang yang dapat A1 bahasa melayu masa SPM kasitau jawapan kat saya semalam. orang yang dapat C5 macam saya cuma diam je. orang yang dapat A3 cam ira tau sekerat jer. haha..

Entah naper beli mastika kali ni dapat lozenges warna daun ni. mungkin lozenges ni nak tumpang promosi kat mastika yang dah jual juta2 sebulan ni kot. mungkin pasni lozenges ni bleh jual juta2 jugak. oleh itu marilah kita ramai2 beli lozenges warna daun ni supaya jualan nya bleh juta2 jugak.

p/s : repekkan apakah ini?

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker