Wednesday, August 26

Orang Kata..

Entah naper 3 hari buka puasa ni masak lauk asyik masin je. rasanya buh cam tak buh je garam. tapi masin gak. pelik betoi. nak tak nak n dah lapo belasah gak la makan. abeh puasa ni bleh kena darah tinggi ni. haha..

Orang tua2 kata masak masin nak kawen ek? banyak aa ko punya nak kawen. hehe.. saya ni memang dari dulu pun masak selalu masin. bak kata saya pada ira yang cakap cam tu dulu,

"aku ni dah selalu no masak masin. tak kawen2 pun.."

hehe.. bohong betoi kata orang tua2 tu. tak bleh pakai. korang buka apa tadi? beli ke masak? saya macam biasa dan seperti cerita di atas saya masak. maleh nak pi pasar ramadan. bersesak2 tu bahaya korang sekarang ni. so baik la avoid untuk keselamatan. mana aa tau kan.

Orang kata.. eh org kata lagi huhu.. memang aa orang kata.. saya sampaikan je tau. orang kata kalau nak kena kat mana pun kena kan. tapi at least kita usaha untuk avoid. kalau nak kena jugak tu takdir. terima je lah. ujian tu. tuhan tak kasi ujian kalau dia tahu kita tak boleh hadapi. at least tak der aa sua tengkok org kata kan. hehe.. orang kata lagi. orang kata mencegah lebih baik dari mengubat. eh.. orang kata lagi plak.. hehe.. ok jangan pening tau.. baca dengan perlahan mesti paham apa saya nak sampaikan.

oklah orang dah azan. nak pi terawih.. tata..

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker