Monday, October 12

..Atau Nama Pena Saya Wajib Tayang

Kelako gilerlah citer PAPADOM ni. sakit perut saya gelak. kadang2 ada part2 yang orang lain dah abeh gelak tapi saya tak abeh2 gelak lagi. gilo.. penangan afdlin memang syiok!

Semalam saya pi tengok PAPADOM ngan 'biopren skandal' saya. haha.. ngan jalil la. korang tu mula aa nak pikir bukan2 tu. hehe.. kitaorg pi tengok show kul 7.30 malam. kat alamanda la. kat mana lagi. w/pun umah jalil jauh dari alamanda tapi saya telah memaksa dia datang jugak ke alamanda untuk tgk sama2 ngan saya. hahaha..

Kuar umah dalam 6.30 ptg sebab nak kena ambek tiket dulu. namanya booking kan. harus aa ambek. kang lewat langsung tak dapat. tu pun semalam penuh wa cakap lu. sib baik kitorg dah booking awal2. tu pun dapat belah tepi. hujung sekali plak tu. teleng2 kepala tgk movie. sib baik best. huhu.. lepas ambek tiket masing2 jadi orang beriman duk dalam surau sambil tunggu azan maghrib. tepat jam 7.04 malam masing2 laju2 solat. pastu terus ke gsc menunggu tayangan.

Serius citer PAPADOM best. memang tak sia2 filem ni menang filem terbaik FFM aritu. tapi tak bleh lawan sepi la. saya suka sepi by kabir bhatia. bagi saya sepi super terbaik. tak tau naper 100 kali tengok pun still tak jemu. siap beli vcd dia tu. kalau korang tak caya baik korang pi tengok sendiri PAPADOM. saya tak bohong. dalam babak2 sedih tetiba terselit secalit kelakar yang bleh buat kita ketawa tak sedar diri. afdlin memang giler.

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker