Friday, October 9

Jamuan Raya 'Seksyen Angkat'

Bleh plak ada kandung ada angkat kan. yelah. kami ni special sket. harus ada 2 seksyen. hehe.. pagi tadi majlis bermula dengan meeting seksyen. dalam kul 11.00 pagi baru jamuan bermula. majlis ini merangkumi 3 perkara. meeting bulanan seksyen, majlis perpisahan ngan birthday. majlis bermula dengan sambutan birthday.


Bermula dengan my bos. bersungguh2 cik mat (my bos) potong kek tu. kek nya beku sebab letak dalam fridge. keras giler. kek ni saya langsung tak rasa. naper? sebab cam tak best. saya kan tak suka coklat. hehe..


Yang kedua birthday hajar, zairi ngan nurul. ada yang bulan 9. ada gak yang lahir bulan 10. tarikh tak ingat. dalam gambar ni hajar ngan nurul je coz zairi mc arini. domam kot. kek ni saya makan. cilok ira punya sket. maleh nak ambek sendiri. huhu..

Pas sambut birthday kitorg mula plak ngan jamuan raya. makanan tak der aa super banyak cam jamuan seksyen kandung aritu tapi tetap kenyang. apa hal makan tak kenyang kan. huhu.. ada ayam merah, lemang, lontong, sate, karipap dan fruit cocktail. semua sedap!

Tetiba maleh nak naip. layan gambar2 kitorg tengah makan kat bawah ek.

Makan dan makan lagi..

Sempat menyelit!

Peace dari saya.

Lepas tu acara meraikan staff yang telah transfer dan 'ditransferkan'. selamat maju jaya untuk korang.

Nuar transfer ke melaka

Aida n ira ke KL n alya ngan yus ke s.alam.

Last sekali harus ada gambar tuan blog kedaung. semua jamuan raya dah settle. dari NRE (saya tak pi) ke JKPTG (pi sebab bertugas tapi tak makan coz puasa) ke seksyen kandung (makanan super banyak) ke seksyen angkat (sonok jumpa kawan2). lepas ni sapa nak wat jamuan raya lagi sila aa jemput. tunggu jemputan dari BMG plak ni. wei.. jangan lupa jemput aku. haha.. tak malu nak tumpang jamuan raya org lain. buat terakhirnya

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 1430 KEPADA SEMUA

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker