Saturday, October 3

Beraya Umah Ira

Tadi saya hajar ngan lan telah bersama2 pi beraya kat umah ira kat kajang. ira buat makan kawan2 je. bebudak opis eh.. ex opis dia je pun yang dia jemput. sampai dalam 1.30 ptg. janji 12.30 tghari. biasalah janji melayu. saya kan melayu. hak hak..

Sampai2 zairi n aida with tunang dah sampai dulu. masuk2 pas duk2 jap terus makan2. ira masak bihun sup, rendang, nasik impit ngan kuah kacang. ada serba sikit kuih raya n buah2. gambar terlupa nak ambek. so korang pandai2 je lah bayangkan ek makanan2 tu. huhu.. seperti biasa ira masak memang super sedap. hajar makan tak bangun2. hahaha..

Duk tengah sedap2 makan dengar bunyi baby nangis. mica anak ira baru bangun tido. geram tengok mata cepet dia tu. n buat kedua kalinya saya dukung dia. hehe.. kedua tau. kali pertama masa kat de palma masa majlis buka puasa dulu. gambarnya dalam kamera jalil dan janjinya nak kasi kat saya tapi seperti biasa dah namanya janji jalil haruslah janji palsu kan. huhuhu..

Ni gambar saya ngan mica. ambek sendiri. bulatnyer mata dia hoho..

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker