Sunday, December 27

Entah

Giler lama tak apdet blog kan. banyak citer sebenarnya tapi giler maleh nak apdet. tak tau naper jadik sangat maleh sebenarnya. saya ni tiap2 ari berlalu dalam bulan 12 ni makin berdebar plak rasa. hitung ari bukan main lagi. tapi tak buat apa2 persediaan pun lagi. takut la. cam ner ni. ada siapa2 nak tolong saya tak?

Tak per la. kalau ada yang nak tolong pun korang tak bleh nak tolong. semua saya kena buat sendiri. bak kata lecturer2 kat ILKAP "keje siapa?" "keje IO.." huhu.. ye 12 ngan 13hb jan ni saya ada bicara kat melaka. dan saya kena kasi keterangan kat mahkamah sebagai saksi terakhir. takut ni. debar2 rasa w/pun belum sampai arinyer. dah aa banyak statment saksi belum rakam semula. serabut perut betoi.

oklah tu je nak citer. makin banyak tulih makin serabut perut. saya online just konsentret menuai kat farmville ngan kasi ikan makan kat fishville je la ni. mood mau menulih tadek. tapi korang jangan caya saya ni. kang tup2 2 3 entry kuar kang. hehe.. saya ni tak bleh mula nulih. kang duk asyik nak nulih je. tapi kaau dah benti nak mula balik giler maleh. huhu..

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker