Wednesday, April 21

Eceh..!

Hahahaha.. gelak org jahat dulu ;p. dah lama giler tak apdet blog kan. sebab seperti biasa maleh huhu.. pastu tgk jalil ngan cyn pun tak apdet2 blog ala2 org ilang passwd je. saya pun cam maleh jugak mau apdet blog ;p. tapi sekarang saya memang maleh pun. lelagi2 dah meninggalkan games2 kat fb secara besar besaran. lagi la maleh mau ngadap pc. rasa mau terminate je berukbeng tu huhu.. tapi sayang plak. kang kalo terdesak payah plak nak menggagau carik internet. dah tua2 ni pi cc rasa cam makcik2 plak huhu.. yelah dalam cc tu selalu bebudak sekolah je datang men games. mana der 'makcik2' cam saya ni pi sana dah hohoho..

Tapi jadik masalah plak bila tak mengadap pc memalam. selalu tak tau nak buat apa memalam. selalu balik keje tgk tv sat or masak then mandi solat asar the terus online. dah namanya online tu memang melarat2 la. paling2 pun sampai kul 9.30 tak pun kul 10. pastu sambung tgk tv pastu gosok baju sedar2 dah kul 11.30. solat isyak bagai dah kul 12. baru tido. ni sebab tak ngadap pc kul 9 dah tak tau nak buat apa. giler cam org bodoh je rasa. mula la tido awal. pastu kul 5 dah terjaga. ni kalau citer kat mak saya ni mesti dia cakap "bangun je la. buat2 solat hajat ngaji quran bagai" huhu..

Mimi tengah sakit sekarang ni. tapi dah kurang dah dari minggu lepas. yang peliknya masa dia sakit teruk aritu selera beso. asyik makan je. ni dah nampak cam sihat sket. dah lalu berjalan n lompat2 semua dah makan plak tanak. pelik betoi la. semalam balik keje gigih cari susu konon2 mau kasi dia minum susu la. haram dia nak minum pun. balik2 teguk air kosong. tu pun sket je. sian plak saya tgk. esok mau bawak dia pi klinik balik la. tapi tu la dalam sakit2 tu kuat lagi bergaduh tu. malam kelmarin ada kucing jahat masuk umah pi serang dia tgh tido. kuang ajo betoi la kucing jahat tu. dah aa mimi tu tengah sakit. dia pi serang plak. sib baik saya sedo. saya bukak pintu bilik dia kelam kabut kucing jahat kuar. pandai tu masuk ikut pintu bilik air.

Eh.

Tetiba blank. kita benti dulu la. nanti kalau rajin sambung lagi. tata.. ;p

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker