Monday, April 12

'halijah'

Dedulu masa kecik n sekolah rendah selalu ingat nama saya pelik. lain dari org n tak kan ada nama yang serupa ngan saya. tapi bila masuk darjah 4 cam tu rupanya ada junior satu sekolah yang nama sama dengan saya. oklah dah jumpa seorang lagi 'halijah'. so tak der aa rasa nama saya pelik. tapi tu lah satu2 nya 'halijah' saya jumpa sampai saya masuk u keluar then masuk u balik n keluar. tu lah satu2 nya 'halijah' yang saya jumpa. sampai saya penah search 'halijah' dalam directory student UTM. memang tadek org nama halijah time tu. giler pelik nama saya kan. jadiknya saya mula rasa nama saya pelik semula. hahha.. yerlah sebab jarang jumpa kan nama ni.

Sampailah saya keje kat tempat keje sekarang. first saya jumpa sorang kakak kerani ni nama dia halijah. masa tu rasa teruja. akhirnya saya jumpa seorang lagi 'halijah' tapi org panggil kakak ni kak ha. terus terpikir naper saya tak suh org panggil saya ha dedulu ;p lepas tu bermula lah saya kenal ramai 'halijah' lagi. saya kenal plak siti halijah roomate hajar masa dia duk presint 9 dulu. tapi minah ni ada siti plak depan nya. yang penting nama dia halijah jugak kan :)

Pastu masa check directory NRE jumpa sorang lagi 'halijah'. tapi saya tak kenal plak 'halijah' yang ni sebab tak penah jumpa. or may be saya kenal tapi tak tau nama dia halijah jugak. dan baru2 ni, saya tak tau sejak bila ada sorang lagi 'halijah' masuk ke tempat keje saya ni. kakak ni seorang cc. bermula lah saya jawab telefon 'bagi pihak' dia je. yelah may be saya 'halijah' paling lama kat sini. so bila directory tak baper apdet bila ada org cari 'halijah' automatik operator transfer kat saya. masa ni baru saya rasa yang 'halijah' ni nama glamer sebab ramai plak yang call carik 'halijah' ;p

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker