Monday, July 26

Balik Kampung

Seperti biasa pas gaji wajib balik kampung. minggu ni balik sorang je coz adik outstation ke ganu. ahad baru balik. so tak dapat aa balik berdua-duaan huhu.. bertolak kul 6.40 am sampai 9.10 am. giler awai sampai. perjalanan sepatutnya 3 jam jadik 2 jam setengah je. yer saya bawak sehingga 170 km/j dan berlumba2 ngan satu kete perdana kaler putih plat WET XXX. nombornya saya tak ingat. tapi saya tau dia seorang lelaki dan org padang piol hahaha..

Yang tak bestnya sampai umah je bukak paip kat sink mau basuh tangan air tadek. dan berlarutan hingga saya balik semula ke putrajaya semalam. payah betoi air tadek. mak cakap Allah baru tarik nikmat air je dah mengeluh semua org. kan.. susah betoi mandi 2 kali sehari ngan 10 gayung je. nak buang air pun rasa serba salah sebab tadek air ;p.

Ayah kata ada paip pecah kat kampung air itam n tengah baiki. huh! rosak apa lah yang teruk sangat tu sampai tak siap2. tah2 tak buat pun. maklum air minggu huhuhu.. duk kat umah layan ain aa cam biasa. best gak gaduh ngan minah cinonet tu. dia punya mengamuk tak hengat2. mak kata budak kecik kalau mengamuk sebab dia lapo so kita kasi makan. eh! betoi la.. lepas makan saya usik dia gelak2 je. patut aa makan 2 pinggan. lapo rupanya hahaha.. bagi yang ada anak2 kalau anak2 mengamuk kasi sumbat makanan je kompem diam pastu ;p

Budak cinonet yang nakal!

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker