Friday, July 16

Naik

Minyak, gas ngan gula naik harga arini rupanya. saya memang tak tengok berita ari khamis malam sebab saya tengok CSI kul 8 sampai 9 malam. ulangan ari rabu malam punya sebab rabu malam adik tengok showdown sampai 10.30. tak sempat mau tgk csi. so saya tengok khamis malam kul 8 sampai 9. so tadek aa tengok berita. so jugak tak tau aa rupanya gula, minyak ngan gas naik harga kul 12 malam semalam huhu.. banyaknya so ;p

Sebab tu aa agaknya saya tergerak ati mau beli gas masak semalam. sebenarnya dah 3 hari gas abeh. memula ingat mau beli sabtu je. sebab memang jarang masak pun. tetiba semalam adik cakap mau masak lam piuk baru saya. harus la tak kasi hoho.. so terus sungguh2 mau beli gas. bersusah payah la pulak ngangkat gas pi kedai.

Saya beli gas 12 kg semalam dengan harga rm21.00. kalau beli arini dah jadik rm22.20. so selamat aa rm1.20. alhamdulilah Allah gerakkan hati saya nak beli gas semalam hehe.. eleh rm 1.20 pun kedekut. yelah kalau cukup rm1.20 tak jadik sejuta tau huhu..

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker