Thursday, July 1

Kalerful

Hahahaha.. gelak dulu. bengong je rasa buat blog cam ni. tak per aa kan. at least ada gak kaler dari hitam ngan putih je. lagi 2 hari blog saya akan berusia 3 tahun. so kasi dia kaler2 balik la. baru best mata memandang huhu.. jap je rasa dah 3 tahun saya berblog. dedulu memula berblog just sebab ikut2 org. sajer gatai2 semua pun nak try. org ada kita pun nak ada. sekarang ni dah jadik cam diari harian plak. kalau apa2 benda kena refer just refer kat blog je. mesti tau apa yang saya dah buat pada hari2 tertentu. bagus gak ada blog ni kan.

Hari ni dah 1 julai pun. jap je dah abeh setengah tahun tahun ni. lagi 2 hari birthday blog saya :) birthday org hmm.. tadek kot. ada ke korang? ke saya lupa? kalau lupa maaf la. sejak2 ada fb ni birthday kawan2 fb yang ingatkan. so tak yah nak set alarm bagai untuk wish birthday kawan2. tu pun kalau saya terpasan. kalau tak pasan tu tak berwish jugak. lelagi kalau hari cuti. lagi aa ampeh saya nak bukak fb. memang langsung tak berwish la.

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker