Thursday, July 10

Berubah Hati

Semalam pi bank. nak kuar duit untuk my x-bos dr. azim. banyak sangat so kena aa kuar pakai buku yang dah berzaman saya tak gunakan tu (sib baik tak ilang). lepas sarapan semalam saya pi lah bank. sampai sana offline plak. dia suh saya call sebelum datang balik tengahari. dalam kul 11.00 saya call dia cakap system dah ok. 11.30 saya menapak pi bank tu. ada 3 orang tengah beratur. so kena aa beratur gak coz bank kecik tu tak guna sistem penomboran.

biasa lah kan kalau nak kuar duit kena kasi I/C dengan tandatangan. huh! buku bank dah berzaman. tandatangan dah lain maa.. ah sudah! satu cerita plak nak meniru tandatangan lama tu. so saya mintak guna cop jari je. adik konter tu tanya bos dia n bos dia kasi. so dia pun mula lah updated buku bank tu. tiba2 muka surat dalam buku bank tu plak abeh. nak kena tukar buku plak.

punya lah nak lari dari guna tandatangan tadi nak tak nak kena guna gak. adik konter tu siap kasi kertas suh saya tiru balik tandatangan lama tu. tak bleh pakai cop jari sebab buku lama pakai tandatangan n tandatangan kena sama dua2 buku tu. dia kata bleh tukar tandatangan tapi kena pi cawangan yang kuarkan buku tu. mak oii..tak kan nak pi utm jb semata2 nak tukar tandatangan. tak der keje plak saya.

setelah mencuba berulang kali akhirnya saya berjaya! ala..bezanya cuma huruf C je. yang lama bulat sket. yang baru leper. tu je. belakang2 nya sama je. adik konter tu siap geleng2 kepala sambil gelak2. cam ner tandatangan bleh lain ni kak.. haha.. ini lah contoh orang mudah berubah hati dan cepat bosan dengan diri sendiri..hihi..

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker