Wednesday, July 30

Penat!

Penat la minggu ni. tetiap ari pi site. semalam pi PTG sampai makan pun tak sempat. sampai opis dah kul 4. perut dah bunyi2. tapi terpaksa buat tak tau je. nak kejar kes jangan tertangguh lama. minggu depan seminggu ada kursus. balik seminggu kursus lagi seminggu. kalau duk tangguh2 alamat kes tak dapat antar kat LA la. buat 3 kes sekaligus ni bleh demam jadiknya. ini pun ada yang dah lengkap tapi tak susan plak. pening2.

semalam balik beli makanan. siap makan gosok baju. 7.30 tengok conan abeh conan solat maghrib n terus tido. kul 8.45 bangun sebab kul 9 nak tengok sindarela. kul 11 abeh csi tido balik. tapi mata tak nak lelap. tah kul baper saya terlena tak tau. tapi yang pasti lama aa saya tergolek2 atas katil.

pagi tadi bangun tido rasa tak cukup tido. pi site saya drive plak tu. mata rasa nak pejam. drive ikut arahan hajar je. kalau dia tak der kat sebelah tah ke mana2 saya sesat larat. mengantuk giler. mata rasa nak pejam. sampai opis siapkan claim pastu pi makan. siap makan saya terbongkang bawah meja. terlelap aa dalam 15 minit. ni tak sabar nak balik. nak tidoooooo...!!

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker