Thursday, July 10

Nikmat

Malam tadi pi kedai carik top up. tepon mak tapi lupa no. umah dah tukar so lupa nak xpax kan. syok sangat borak sampai panggilan putus coz abeh kredit. haha.. tak pe. malam ni saya call mak lagi. sampai kat kedai parking penuh! so saya parking je tepi jalan. kuar kete je kak yak nampak saya. dari jauh dah jerit "tak nak sup ekor ke arini!" huh! semua org dalam kedai tu pandang saya. spontan saya jawab "arini tak nak" haha.. dari jauh saya tengok kak yak gelak2.

Sup ekor kak yak memang kelaz. saya kalau pi kedai tu dia dah tau dah apa saya nak makan. kadang2 tu belum masuk kedai lagi kak yak dah jerit "sup ekor ngan nasik putih bungkus!" saya gelak2 je. memang muka sup ekor aa saya ni. kak yak siap kasi no. tepon suh tepon je kalau nak makan sup ekor or apa2 makanan je. so tak yah tunggu katanya. sampai je dah siap. i like sup and kak yak very much!

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker