Monday, July 7

Saya Rasa Nak Membunuh..!!

Geram betul saya sejak pagi ahad aritu lagi. saya ni punya lah menjaga diri. saya tau kelemahan saya so saya ambek keputusan untuk menjaga diri saya sebaik mungkin. tapi ahad malam aritu di alor setar dia dapat 'menodai' saya. rasa nak nangis pun ada. naper dia buat saya cam ni. saya punyalah menjauhkan diri darinya tapi dia berani merapati saya. tidur saya terganggu. dia menyerang saya bertubi2. menyanyi2 dengan riangnya di telinga saya.

akibatnya badan saya merah2. ingatkan saya sorang yang dinodainya. rupanya iryd pun kena. masalahnya macam mana dia boleh menceroboh bilik kitaorg. semua pintu ngan tingkap sudah ditutup rapat. dia ada ilmu ghaib kot. bleh timbul di mana2 dia suka. dah berpuluh2 kali saya tidur di hotel. kali ini baru ada yang dapat menodai. Kalau jadik apa2 ngan saya n iryd lepas ni. kitaorang nak saman hotel tu. macam mana boleh ada NYAMUK dalam bilik!

Sejak dari sekolah saya tau saya alegik ngan nyamuk. di asrama saya sorang saja mengantung kelambu. saya tak nak kena gigit nyamyuk. jika pulang ke kampung pun saya suka berkelambu. jika tidak nyamuk akan berpesta menodai seluruh badan saya. di rumah sewa tiap2 malam saya pasang ubat nyamuk. jika tidak seluruh badan saya merah2 dan sakit. saya sangat menjaga diri saya dari digigit nyamuk. tapi malam ahad aritu saya rasa sangat geram. SAYA RASA NAK BUNUH SEMUA NYAMUK2 DI DUNIA NI SEBAB DIA DAH SEBABKAN BADAN SAYA MERAH DAN SANGAT SAKIT!!!!

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker