Wednesday, April 8

Mak Long Nak Masuk..!!

Anak2 2 ekor tu sangat suka mengejar saya n cyn bila kitaorg balik dari keje. dengar je bunyi kete saya or cyn dedua berlarian mengejar. semalam cam biasa saya balik bebudak 2 ekor tu kejar saya. pastu cakar2 tayar kete saya. pastu bising duk depan pintu suh saya bukak pintu. gatai betoi aa diorang ni. nak gak masuk ikut depan padahal pintu belakang bukak je. diorang bising2 saya biar je. si jay sampai panjat2 gril macam tak sabo2 nak masuk.

"Bila la mak long nak bukak pintu ni. kita nak masuk ni.."

"nak masuk..! nak masuk..! cepat aa mak long.."

Kelakar betoi aa 2 ekor ni. kekadang geram gak. diorang lagi sibuk nak masuk dalam umah bila saya bukak pintu. berebut2 tu. kadang2 saya nak lalu pun susah. duk bersusun dah depan pintu tak sabo nak masuk. sekeh nak.. huhu..

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker