Monday, April 6

Mengelupur Lapo

Pagi tadi, eh tak der aa pagi sangat dalam kul 10 pi makan kat selayang. patutnya ada hearing arini tapi tak jadik plak coz tuan yang arif tu cuti plak. so kena aa tunda akhir bulan 5 ni plak. sebab dah makan kul 10 pg n siap kul 11 pagi cam tu so tengahari harus aa tak makan. tapi bila kul 5 mengelupur lapo plak. tetiba teringat kat roti bom hameediyah. wah sangat syiok makan time2 lapo ni kan. tetiba en. jalil plak call so terus ajak dia makan kat sana. kalau dia tak nak pun saya nekad nak pi hameediyah sendiri. kalau maleh nak makan sana saya nak bungkus je. sib baik dia pun mengelupur lapo gak. haha.. sampai2 je terus order.

jalil : roti bom 2
saya :saya pun 2
budak order : (tercengang2)
jalil : so empat keping la, saya 2, dia 2
budak order : (buat muka pelik n terus berlalu)

Hahaha.. budak ambek order tu terkejut kot kitaorg tak duk lagi tapi dah order. dah aa order sorang 2 keping plak tu. huhu.. kitaorg lapo giler aa dik. lepas makan roti bom..

saya : nak lagi..
jalil : huh! tak kenyang ke?

pas tu nampak pasembor.

jalil : nak ke?
saya : ko?
jalil : saya tak nak, kenyang..
saya : tak per aa

Pastu terus sambung gosip2 sambil minum air. saya order neskepe tarik n jalil order milo kot huhu.. lupa. tetiba..

saya : aku rasa nak makan pasembor tu aa, ko tak nak ke? ada apa ek?
jalil : nampak cucur udang, tempe, telur pastu apa lagi tah. nak ke?
saya : nak
jalil : ambek cucur 2, tempe 1, telur 1 ek
saya : ko tak nak ke?
jalil : bleh aa gak
saya : ambek tempe 2 aa cam tu

Huh! sungguh kuat melantak. sampai je terus melantak. tapi sebab banyak sangat tak abeh pun. perut dah penuh. kuatnya makan. abeh aa diet saya..

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker