Wednesday, April 29

Makan Nandos

Dah berzaman citer ni sebonaih. baru nak citer coz dah takder citer nak updated. hehe.. bleh plak cam tu kan. aritu jalan2 kat mines pi sebey2 hp lah kononnya. eh bukan sebey hp. sebey harga hp. nak beli hp baru ni. tapi bukan untuk saya. untuk dia. so lepas berjalan2 sambil mengosongkan perut kitaorg (saya, nora n jalil) pun singgah aa kat nandos. untuk pengetahuan semer ni kali kedua saya masuk nandos ni. saya tak suka aa nandos. tak sedap. huhu.. selamba je kutuk. maksud saya tekak saya rasa tak sedap. orang lain tekak diorang rasa sedap. sedapkan banyak interpretasinya. huh! macam ayat kamus dewan je. haha..

Ini yang saya makan. sangat jakun tu. nak order pun tak tau cam ner. haha.. so bantai je lah labu. alih2 cik pelayan tu antar benda ni kat saya. apa bondo plak ni. ayam je saya kenal. yang lain2 nampak agak menakutkan. haha.. makan je aa kan. janji kenyang. huhu..

Ooo.. ayam dia ada tahap2 kepedasan rupanya. tu kata cik pelayan tu la. so dengan berlagaknya pilih extra hot. cik pelayan tu cakap tak pedas sangat. so saya ngan jalil telah riak n memilih extra hot. sampai2 je terus makan dengan rakusnya. huh! tak pedas pun. mana extra hot nyer? huhu..

1 comment:

Cheritera Kami said...

aku pun suka mkn nandos

Lilypie Next Birthday Ticker