Wednesday, April 15

Tido Ngan Anak2

Semalam macam biasa pukul 12.00am saya masuk tido. sebelum tu saya intai2 gak bawak meja makan ngan bawah sofa. carik2 budak2 tu. selalu ada je tido kat tempat2 tu. bila tak der saya intai dari pintu belakang. kadang2 diorang tu suka lepak2 kat belakang tu sambil bercengkerama bawah lampu kalimantang abang sebelah umah. pun tak der. mana plak peginya ni. main2 kat depan kot. maleh nak intai dah saya tutup tv n lampu n terus masuk bilik.

Wah! bukan main lagi 2 ekor tu. dah bersenang2 atas katil saya rupanya. buat2 tido aa tu. hehe.. bila tengok diorang tak angkat kepala pun bila saya masuk sah memang diorang tido. nak kejut n suh keluar macam kesian plak. akhirnya tutup lampu n tido je sebelah diorang. sangat sempit tau katil tu sebab dah kongsi bertiga. dah aa badan masing2 besar.

Tengok tu. tido tak ingat dunia. saya plak nak jatuh dari katil coz diorang pakai space banyak. ni first time saya tido ngan diorang. maleh nak ajar sebenarnya. tapi malam tadi konon2 sian aa. abeh aa malam ni sure diorang dah naik katil dulu sebelum saya.

p/s : pagi tadi guwe bangun sakit pinggang n badan coz tido tak bleh nak gerak2 n tercepit!

1 comment:

syntheare said...

oooo....no wonder la kul 4 aku bangun bukak pintu xde sape2 pun menyerbu kat aku. Lena tido kat bilik ko rupanya.

Lilypie Next Birthday Ticker