Monday, April 6

Keterujaan Iryd

Lama betoi nak sambung citer cup cakes cute iryd tu kan. arini baru nak sambung. maklum aa saya ni tak der kamera. duk tumpang aa kamera en. jalil. so kalau en. jalil tak kasi gambar tak bleh aa saya nak citer kat sini. cupcakes yang cute ni memula kitaorg sorok kan dalam bilik en. jalil. katanya nak suprise kan. malam tu pas memberi ucapan semua (en. jalil telah mengenakan saya supaya berucap bagi pihak GACOS, ko tunggu nanti aku balas dendam haha.. ). tetamu2nya pn bad (wife dr azim), pn siti (staf dr azim), kak saadiah (PA dr azim) n kami2 sajer.

Lepas je dr ajak semua makan2 kitaorg 2(saya n en. jalil) telah berdesup lari ke bilik untuk mengambil kek. kami adalah betoi2 berlari, sangat penat tau. tercungap2 bila sampai balik ke bilik meeting. nasib baik aa bilik dekat ngan bilik meeting.

dr.azim : ha ada kek
iryd : apa ni?
saya : bukak la, untuk ko
iryd : apa ni.. apa ni..
saya : katak..

Huhu.. iryd dengan terujanya telah membuka kotak cup cakes tu n menjerit tengok isinya. tak yah letak gambar isinya lah kan. korang tengok je aa kat entry lepas


Tengok aa bertapa terujanya iryd sebab dapat cupcakes yang cute. TQ untuk kak pnut sekali lagi. lain kali ada majlis lagi saya tempah lagi ek akak. hehe..

Bila iryd dah teruja tu kan kitaorg pun sama2 'ter'teruja gak la. duk bahagi2 kek n pilih2 masing2 nak yang mana. dr azim tolong pilihkan untuk semua org berdasarkan personaliti. saya dapat baju, pn bad dapat bikini, pn siti dapat kebaya coz dia tengah mengandung. la ni tak bleh nak pakai kebaya haha.. lawak aa dr. ni

Semua jakun tengok kek tu. masing2 nak ambek gambar kek tu. glamer sat kek tu. macam artis haha..

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker