Sunday, September 6

Berbuka Di De Palma Hotel

Bilik n bilik air saya dah macam tongkang pecah. hari keje memang tahap cipan maleh nak kemas. harap hujung2 minggu je la. tapi masalahnya bulan puasa dah masuk 3 minggu saya duk tak lekat kat umah je. minggu first n 2nd balik kampung. minggu ni plak ada meeting 'terkejut' so tak lekat kat umah jugak. tinggal minggu depan ni je ada masa free. harap2 tak der benda2 'terkejut' yang datang kacau hujung minggu saya lagi. sebab minggu depan 1 lagi dah cuti raya. kalau minggu depan pun ada benda 'terkejut' lagi nampaknya saya kena postpone la kemas2 lepas raya. huhu.. dasar pemaleh betoi!

Semalam saya buka kat de palma hotel salak tinggi sepang. dah jadik kebiasaan tetiap tahun dr. azim & wife akan ajak saya n bebudak gacos untuk buka puasa sama2 paling kurang sekali. selalu buka puasa ramai2 di atas nama gacos tapi tahun ni atas nama dr azim sendiri. alhamdulilah. tq banyak2 lah dr. moga rezeki dr. bertambah dari tahun ke tahun n dapat banjer kami lagi tahun depan. hehe..

Makanan kat de palma biasa je. padan la dengan harga buffet yang agak berpatutan. tapi paling tak bleh lupa ayam bakar dia. mabeles betoi! rasa cam nak mintak resepi je kat chef dia nak buat sendiri. hehe.. orang siap beratur nak ambek ayam bakar tu. patutnya malam ni saya masih di jemput untuk berbuka sekali lagi kat sana. tapi sebab ada sedikit masalah peribadi dr. lepaskan saya pukul 5 tadi untuk balik umah w/pun keje tak siap. kata jalil saya terlepas makan ayam bakar best malam ni. tapi tak per. semalam dah pulun. arini tak der aa kempunan tak dapat makan.

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker