Tuesday, September 1

Hari ke 11

Bulan2 puasa ni tak tau nak updated apa. rutin harian saya makin sikit.siang pi keje. petang balik masak untuk buka. pas buka pi terawih. balik terawih tengok tv sat. tak pun terus tido. so tak banyak aktiviti. tak der benda sangat nak citer.

Saya tengok rata2 orang buat entry pasal makanan. buka puasa tetiap ari. makan lauk tu, lauk ni n siap ngan gambar lagi. naper saya tak buat? maleh la. tengok gambar2 tu saya dah bleh telan air liur. kang tak pasal2 ilang pahala puasa. cam biasa prinsip saya kalau saya tak suka so saya jugak tak kan buat kat orang. oleh itu saya tak kan tayang apa saya makan masa buka kat orang.

Untuk entry sebelum2 ni pasal kek ngan agar2 marble tu kalau ada yang terliur dan mengurangkan pahala puasa saya mintak maaf. agar2 tu sampai arini saya pun tak dapat rasa lagi. kek tu saya makan separuh je pastu sampai arini terperap je dalam peti ais. memang saya perut melayu. bleh makan nasik je masa buka. lain2 semua tak mau masuk.

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker