Monday, November 23

Berjaya..! Berjaya..!

Lama kan tak apdet blog. padahal sabtu ahad duk la mengadap internet. tapi apdet nyer tak jugak. tak der mood nak apdet. laptop saya tak bleh bukak farmville. eee.. sakit ati betoi la. ari minggu tu duk bz mengodek laptop tu. gigih dengan baca tuto nyer semua pun still tak bleh nak bukak. sudahnya mood mau apdet blog ilang sudah. semua keje pun tak buat. lastnya tutup tv tutup laptop zzZZzzzZzz.. sepanjang ari. nikmat betoi. haha.. sampai malam langsung tak bleh nak tido. mata duk kedip2 je.

Malam ni pun mata duk kedip2 jugak. tak der plak ngantuk. abeh la. virus tak moh tido sudah menyerang. petang tadi balik keje terus mandi n solat asar. siap solat duk golek2 ngan mimie atas katil. akhirnya dedua lena. gilo betoi! jaga2 dah kul 7.30 malam. sib baik dah solat asar. kalau tak babas la jawabnya. tengah gosok baju bob call ajak kuar makan. katanya pas berita kul 9.00. saya jawab okey!

Siap gosok baju belum kul 8 malam lagi. so bukak laptop siap2 nak sambung buat artikel majalah yang dah lama tertangguh. kena siapkan jugak malam ni coz esok ada satu lagi 'karangan' nak kena siapkan. kali ni untuk big bos plak. kena buat teks ucapan penutup bengkel nanti. mak aii.. satu kije plak lagi. lama dah tak buat2 ucapan bagai ni. nak bantai kot mana pun dah tak ingat. dapat plak kije ni pagi tadi. sib baik ada teks ucapan dulu2 bleh aa tiru2 ngan modified sket2. pun kena siapkan esok. sebab lusa gue sudah mula cuti. yahoo..!!

Ni baru je siapkan artikel majalah tu. sajer apdet blog sket memalam eh! dah lebih kul 1.00 pagi rupanya. bila mau tido ni. internet slow giler malam ni. lelagi pakai IE. giler lembab. sajer install mozilla balik lepas konon2 uninstall aritu untuk install browser lain. farmville punya pasal aa tu. abeh semua browser saya try. tapi hampeh! satu pun tak bleh nak bukak farmville.

Pas install mozilla bukak blog. teringat nak apdet. sambil2 tu bukak aa facebook. tangan ringan je bukak farmville w/pun tahu tak bleh nak bukak. sedapkan ati saya bukak sebab nak send free gift kat kawan2. pas send gift try tekan butang play dan MENAKJUBKAN! saya bleh bukak kebun saya malam ni. yey!!!.. BERJAYA. rasa cam nak buat sujud syukur je sebab berjaya bukak farmville malam ni kat umah! hehe.. masuk kali ni dah banyak kali duk bukak katup games tu. punyalah teruja punya pasal. oklah saya nak masuk tido la. malam ni tido sambil senyum. GEMBIRA!


p/s : punyalah susah payah baca tuto semua, uninstall n install browser baru semua. chait! rupanya sesenang tu je. tak per. pengalaman. huhu..

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker