Thursday, November 5

Problem Sudah Solve

Banyak plak entry saya arini kan. tak per aa. pasni seminggu saya tak yah wat entry dah hehe.. tak der just nak kongsi kejayaan saya me'repair' saya punya blog list yang prob aritu. sekarang sudah kembali kepada asal. gembira2. banyak hit saya jatuh akibat perkara ini. saya beriyer2 apdet tapi kat bloglist sendiri dan kawan2 still kuar entry lama gak. so orang mesti agak saya tak apdet kan. 3 minggu tu masalah ni berlarutan.

Arini dah tak bleh tahan dah. surf jugak cam ner nak solve masalah ni. orang kata usaha tangga kejayaan kan. dengan gembiranya saya umumkan prob saya sudah solve. tapi tak tau aa sampai bila bleh bertahan sebab ada yang guna cara yang sama tapi prob still tak solve pun. tapi untuk sementara oklah kot. cyn ngan jalil tak moh belajo ngan otai ni ke untuk solve prob korang tu. hahaha.. agak berlagak di situ.

Nota tangan kanan : Saya tak pandai ngajar. try klik kat sini. mungkin bleh bantu nak solve prob tu.

2 comments:

jalilsalleh said...

saya punya no problemo hahaha...takburnya rasa

crisda79 said...

banyak aa tak prob. ko punya ngan cyn punya yang prob. cuba try tgk kat blog list aku tu. dah 3 minggu entry drama yang saya tonton kini tu. padahal ko dah apdet entry lain. tok sah nak riak lah.. ;p

Lilypie Next Birthday Ticker