Friday, February 5

Hati = Heart

Bermula dengan luahan hati yang menyatakan rasa bersalah dia kerana keluar dengan tunang org akhirnya melarat2 kepada cerita di sebalik hati saya sendiri. saya sendiri tak sangka yang dia pendengar dan pemberi respon yang baik. TQ my pren. dan jugak tak sangka yang saya boleh berani bercerita tentang hati sendiri pada dia. ye saya rasa sangat lega sekarang sebab sudah luahkan segalanya pada dia. rasa beban kat hati dah kurang. pertolongan dia tak kan saya lupa sampai bila2. terima kasih sebab sanggup mendoakan kebahagiaan saya di dalam doanya.

Seriusly susah org nak teka perasaan saya. sebab saya pandai sembunyikan perasaan sendiri. masa mula2 kenal kata dia tak sangka yang saya sebenarnya berperasaan. hahaha.. saya jugak manusia kawan. harus ada perasaan. cuma saya pandai sembunyikan perasaan saya sendiri. saya tak suka org tengok saya bermasalah. mungkin sebab saya tak suka org care dengan saya lebih2 kot. pelik kan. selalunya org suka kalau ada org care lebih2 pada kita tapi saya tak. saya rasa tak selesa bila org care lebih2 ngan saya. berdikari betoi saya kan sampai cerita hati sendiri langsung tak pernah saya kongsi dengan sesiapa. tapi itulah saya.

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker