Tuesday, February 23

Lawak Diri Sendiri

Tetiba rasa kelakar dengan diri sendiri. arini sebenarnya saya decide mau bayar sewa umah. saya bayar sewa akhir bulan eh. baik tak tuan umah saya. pakai konsep duduk dulu baru bayar. bukan cam kfc bayar dulu baru duduk eh.. apa kaitan hehehe. oleh kerana tak ingat duit ada kat bank mana so saya check dedua bank saya. naper 2 eh? hmm.. sebab gaji saya masuk CIMB tapi mau bayar bil2 semua pakai maybank. huhu.. gigih tiap2 bulan transfer separuh gaji masuk maybank.

Dari mula masuk keje kul 7.40am tadi saya mula bukak CIMB online. bukak2 pastu bz2 tinggal. bila bukak balik dia dah tertutup. pastu bukak balik. pastu bz semula. bila bukak tutup sekali lagi. ada aa dekat 5 6 kali gak jadik cam tu. tetiba ni masa nak bukak balik sekali lagi saya dah tergelak sorang2. tetiba terpikir sian CIMB online tu kan. saya cam memainkan dia plak. bukak2 pastu tinggai. pastu dia majuk then tertutup sendiri. mesti dia kecik ati kan huhuhu..

Bengong pikir cam tu. ada ke website bleh majuk bagai? kot kalau majuk pun tak bleh nak bukak je aa kot. tetiba offline ke under construction ke. giler under construction bagaikan hahaha.. kalau dia majuk tak bleh bukak abeh aa saya. tak kan nak berpanas tengah2 ari rembang ni pi konter plak. eeee.. tak nak la. kang balik opis melekit2. terus mood mau keje sudah ilang. hahaha.. alasan terbaek! oklah saya dah siap check duit. banyak gak duit saya lagi eh. huhu.. ter'riak' plak. jaga2 lah ko. bulan 2 belum abeh ni. gaji bulan depan 25hb yer. huh! uwaaaaaaaaaa..

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker