Friday, February 12

Terhiris

Dalam kepala teringat2 jari terhiris kertas tadi. adoi.. ngeri dan ngilu betoi rasanya. tak nak pikir.. tak nak pikir. ngilunyerrrrrrrrrrrr.. syuhhh2 pi jauh2 ingatan tu. saya memang selalu terhiris jari dengan kertas.. adoi.. menyebutnya dah ngilu. camner mau tulih ni. lepas kena mesti terus teringat2 kat kepala dan janji dengan diri sendiri kena hati2 ngan kertas lepas ni. tapi kena jugak. sakit niiiiiiiiii.. iskk..

Sib baik ada minyak gamat. so sapu then gosok2. tapi pedih tok sah citer la. dah ada balik tanda kat ibu jari huk huk.. dulu masa masa ira still ada kat sini dia banyak kali menyaksikan kejadian ngeri tu. tapi tak tau aa dia ingat ke tak. sebab yang ngerinya saya je. bagi dia mesti benda ciput je. setakat kena hiris ngan kertas kan hehe.. bukan over tau. tapi memang saya selalu sangat kena kertas. kalau saya jerit tu dia tau aa saya punya jari terhiris ngan kertas. memula dulu dia care jugak. pas2 tu dia dah tak heran dah. hahaha..

Gambar? tak yah la. tak ngeri pun kalau korang tgk huhu..

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker