Tuesday, February 9

Lawat Baby Qisya

Tengahari tadi kami (saya, hajar, zairi n lan 1 kete, kama, cyn ngan azri 1 kete lagi) telah berbondong2 ke columbia asia puchong melawat mummy alya. bertambah sorang lagi 'anak buahku' hehehe.. tapi anak buah yang ni teruja lebih sket. tak tau naper. semalam dalam kul 12++ jas tepon. dia cakap alya dah bersalin. saya punyalah excitednya sampai langsung tak tanya berat baby ke apa semua. agaknya kalau jas tak cakap alya bersalin bedah n lahir kul 9.37 pagi tu saya pun tak tau sebab langsung blank tak tau nak tanya apa sebab teruja huhuhu..

Nasib baik saya dah tau awal2 yang baby dia girl ngan bersalin kat columbia asia puchong. kalau tak jadik keje plak nak tepon jas balik tanya semua benda2 tu hehe.. saya just ingat nak tanya jas bilik no. baper je sebab excited nak melawat hehe.. dan2 tu terus tulih kat wall fb.

Baby qisya. ayoo.. sangat cute.. rasa mau geget2 je dagu dia. rambut sket punya lebat.

Dalam dukungan aunty kama. sorry aa kama muka ko tak nampak plak. hehe..

Dalam dukungan aunty cyn. cyn ambek berkat. esok2 dia plak la tu. kata tengah practice hahaha.. azri duk bz baca paper. ko pun tak lama dah azri. kena mula practice dari sekarang. huhuhu..

Uncle lan teruja sebab dapat dukung baby qisya.


Akhir sekali of coz kena ada dalam dukungan mak long nyer.. serius saya tak penah dukung baby kecik cam ni. umur dia baru 2 hari tu. dah berani saya dukung. memang memula takut nak pegang n tak tau nak pegang. masa cyn nak kasi menjerit2 gak sebab takut. selepas diberi semangat oleh mummy n daddy qisya saya paksa diri gak dukung qisya. wah sungguh seronok dapat dukung baby. tetiba rasa mau ada anak sendiri plak huhu..

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker