Tuesday, June 22

Dugaan Puasa

Semalam puasa. biasa lah dah namanya puasa tu kan. macam2 je teringin nak makan. tgk tu nak. tgk ni nak. padahal tiap2 ari pun makan. dugaan betoi puasa semalam. pastu penat tok sah cakap la. jalan rasa nak seret2 kaki je. semalam dan2 tu plak saya cirit birit. 5 6 kali pi toilet. abeh semua isi perut kuar kot. mana tak lemah semacam je. dah aa sejuk giler kat opis semalam sebab ujan.

Cyn cakap kalau dia puasa dihari2 biasa kecuali ramadan dia akan reward diri sendiri. yelah bukan senang nak puasa di kala semua org makan. ada plak tu makan n minum depan2 kita ni. dugaan sungguh kan. tapi saya tak la. saya bukan budak kecik tak bleh langsung org makan depan then terus nak bukak puasa. dah ko yang gatai nak puasa kena aa sanggup tanggung dugaan tu kan :)

So dengan menggunakan kata2 cyn semalam lepas puasa dengan penuh dugaan saya reward diri sendiri dengan bukak puasa kat secret recipe. nikmat betoi makan. kek mashmallow cheese kat atas tu serius sedap! dah ambek kek ambek plak tom yam kung. slurrppp..! licin hingga menjilat jari jugak. ye ini bukan makan tapi melantak huhuhu.. sila jangan tiru aksi saya ;p

2 comments:

syntheare said...

ko g mkn sensorg ek....huh...kedekut nk blanja la tu ngeh....

crisda79 said...

aku gi ngan adik aku. dia puasa gak :)

Lilypie Next Birthday Ticker