Monday, June 7

Membaca

Semalam belek2 buku2 ngan novel2 saya yang ada kat umah sewa. tetiba rasa berkobar2 mau carik buku2 penyiasatan yang saya kumpul masa pi penang 2 tahun lepas. dari hari ke hari kononnya mau pi penang carik lagi buku2 penyiasatan tu tapi sampai arini tak jejak2. kat kl ni tak tau mana nak carik buku2 terpakai dengan harga yang murah. korang ada sugesstion tak? saya rindu mau baca buku2 penyiasatan karya2 Enid Blyton, nancy drew, Hardy Boys, Alfred Hitchcock dan lain2.

Sejak sekolah rendah buku2 lah antara faberet saya. pinjam tak agak2 nak banyak2 je. pastu kena marah ngan pengawas library sebab pulang buku lambat huhu.. sampaikan kakak pengawas tu dah kenal saya antara org yang selalu lewat pulang buku. tapi saya mana makan saman sebab saya makan nasik so tiap2 minggu pun mesti muka saya yang lambat jugak pulang buku. haila.. naper aa saya suka sangat membaca. sampai nak makan pun payah sebab membaca lagi penting dari makan huhu.. tapi saya suka. sangat suka. sebab dengan membaca saya selalu jadik org first tau sesuatu peristiwa or saya lagi banyak knowledge dari org lain. so bleh kembang2 idung bangga sebab tau jawapan dahulu dari org lain hahaha..

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker