Thursday, June 17

Follower

Saya tak tau orang pasan ke tak yang saya tadek pun kolum follower tu. sonok gak tgk org lain punya follower banyak je. tapi saya jangan kata 1 follower, kolum nya pun tadek huhu.. so memang org tak bleh follow saya. memula buat blog dulu ada saya letak kolum follower tu. pastu bila dalam sebulan cam tu kosong je saya delete. sampai arini saya takder kolum tu.

Masalahnya ada ke nak follow blog saya ni? sebab tu saya maleh letak. satu lagi reason, saya maleh jugak mau follow org. sebab tu saya langsung tak letak kolum tu. bagi saya kalau saya tak suka follow org jangan nak ngada2 ko nak suh org follow ko hehe.. so kekal lah hingga ke saat ni saya tadek kolum tu. sama jugak cam kasi komen kat mana2 entry yang saya baca. saya baca tau semua blog yang ada dalam bloglist saya tapi tinggal komen memang setahun sekali kot. tak per aa. kira cam saya tak paksa org baca blog saya aa tu. sapa rasa mau baca just baca. blog saya open pada semua. tak perlu nak follow2 :)

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker