Thursday, June 10

Penat

Dah 2 hari saya balik lewat dari opis sebab keje. kalau balik lewat sebab berborak tu selalu la hahaha.. ni sebab keje then nak kena pikir2 semua sangat pelik rasanya ;p. hari ni lagi penat dari semalam. hari ni pepagi saya dah gi melaka. memula singgah PTG ambek IP then jumpa pendaftar ambek borang 14A untuk 1 IP yang tengah siasat.

Balik dari PTG gi site plak kat kota laksamana. pegi ngan org yang tak penah gi site tu memang agak susah la. sib baik tak baper nak sesat. yang kelakarnya kitaorg dah 2 kali lalu kawasan tu tapi tak pasan yang tu rupanya site kitaorg. sib baik mata SO saya tajam. kalau harap saya memang ajak balik je la. paling tak pun call SO lama tanya site kat mana sebab siasatan awalan SO lama yang buat huhu..

Gitu gini kat site dah kul 1 ptg. perut dah bunyi tak ingat. lapo maa.. pagi tu saya makan kuih je 3 ketui. singgah tah kedai mana tah tepi jalan nak masuk highway tu makan. bila dah abeh makan SO saya tanya,

"makanan kat sini memang sedap ke sebab kita lapo sangat?"

Hehehe.. tak tau la mana satu. tapi dedua pinggan licin. pastu teruskan perjalanan. sampai opis dah 3.15 ptg. tgk lan dah naik. saya tau petang ada meeting. tak sempat duk pun saya letak beg then pi solat n terus pi meeting plak. meeting2 + borak2 sedar2 dekat kul 6 ptg. gitu gini sampai umah dekat kul 7. waaaaaa.. penattt!!

Minggu depan nak perah otak kat t'ganu plak. ni satu hal gak. 2 hari duk perah otak kat opis pun kuar meeting cam bengong2 dah. ni 5 hari kat t'ganu tak tau aa apa jadik kat kitaorg. doakan aa kitaorg balik sebagai orang jugak yer huhuhu..

2 comments:

syntheare said...

aku mendoakan korang semua akan berjaya memerah otak di sana.

crisda79 said...

aiks korang je? ko tak termasuk ke? hehehe..

Lilypie Next Birthday Ticker