Tuesday, March 31

Cupcakes Yang Cute

Dah lama saya teringin nak makan cupcakes yang cantik2 tu. tetiba teringat ada majlis perpisahan untuk iryd. so saya decide nak adiahkan dia cupcakes yang cantik dan cute2 yang selalu saya tengok dalam blog kawan2 blogger. oleh kerana masa dah suntuk n order kena buat sekurang2nya seminggu sebelum majlis kebanyakkan pembikin kek dah tak nak ambek order sebab full.

Masa kat kampung aritu terbaca kat blog vp pasal kak pnut kasi adiah birthday kat nisa cupcakes. terus saya bukak blog kak pnut. tengok2 kak pnut duk kat area umah saya je. so saya try aa msg kak pnut. cuba nasib. mana aa taukan. w/pun saya tau majlis tu 4 hari je lagi. konfem dia tak nak ambek order dah. tapi dia cakap dia bleh ambek order lagi. memang rezeki ko iryd hehe.. nak makan cupcakes kak pnut.

Lepas isi borang order n describe nak deko kek cam ner kek siap ari ahad. so isnin tengahari saya pecut ke rumah kak pnut untuk ambek kek. Ini lah kotak kek tu. isinya? jeng..jeng..jeng.. teruja.. teruja..haha..

Cute kan. teruja betoi bila tengok kek yang cute tu depan mata. dalam hati cakap mesti iryd suka giler bila dapat kek ni.



Malam tu bawak pi bagan lalang punya aa sorok dari iryd. sampai suh dia pegi bagan lalang ngan kak saadiah sebab tak nak dia tau saya bawak kek untuk dia. kek ni sebenarnya lepas hajat sebab tak dapat datang majlis yang diorang buat kat alamanda aritu. alaa.. sebab saya kena pegi ke rembau semata2 nak kena isi minyak tu la. sebab tu saya tak sempat nak datang majlis dia. so untuk cover balik, cewah.. cover aa konon.. saya kasi iryd cupcakes yang comel ni kat dia. nak tau cerita masa kek dibuka depan iryd? kat entry lain saya citer ek. choww..

3 comments:

syntheare said...

wwaaaaa........comelnyerrr.......camner harga dia kak ija? aku nak jugak la order.

crisda79 said...

untuk birthday ek? aku tau.. hehe.. suh org order n suprisekan la.. mana bleh order sendiri di hari jadik sendiri.. harga? kat umah kita citer ek.. tak bleh kasitau org.. huhu.. yang penting murah dari harga kek secret recipe..huhu..

Iryd and Pitt's little diary said...

thanks kak ija....terkejutttt sangattt...dan sangatttttt sukaaaa...hihihi..sedap plak tu..thanks kak ija..luv u....muahhhhhh...:)

Lilypie Next Birthday Ticker