Wednesday, July 22

Malaysian Association of Tour and Travel Agents (MATTA) Fair

Berjalan2 di blog2 kawan2 terjumpa citer pasal MATTA fair kat jb minggu lepas. saya penah pi MATTA fair kat jb tahun lepas. buat di tempat yang sama the zon regency, stulang. masa tu kitaorg on the way ke batam. pi site visit. sementara tunggu my bos sampai kitaorg ambek kesempatan jalan2 dalam MATTA fair tu. sebab saya dah selalu pi MATTA fair kat kl so saya rasa MATTA fair kat jb ni tak baper meriah. tempat dia pun agak kecik. orang plak tak baper ramai cam kat kl punya. kalau kat kl selagi bleh tinggi nak tinggi lagi signboard nya sebab kalau letak rendah korang just akan nampak kepala orang je. signboard ilang. huhu..

baru terjumpa gambar ni.. gambar kat MATTA fair kat jb tahun lepas.

Yang saya tau MATTA fair kat kl dah lepas iaitu 13-15 mac 2009 aritu. saya tak pegi pun time tu. sebab apa ek dah lupa. tapi upcoming ni ada 1 lagi MATTA fair yang akan diorang buat kat kl iaitu pada 4 - 6 sept 2009 kat PWTC. dalam bulan puasa tu. insyallah kalau larat kali ni nak pegi la. nak pi sebey tempat2 melancong yang menarik. hati ni tertarik2 je nak pi capetown. tak tau naper. tapi nak pi sorang tak syok plak. aritu ajak ina dia ajak pi lepas dia pi umrah thn depan plak. lambat lagi aa nampaknya. tak pun may be bleh merancang 1 lagi percutian keluarga kot kan. tak sabo nak pegi MATTA fair.. huhu..

No comments:

Lilypie Next Birthday Ticker